Suntem aici pentru tine
Dacă nu poți găsi răspunsul pentru întrebarea ta referitoare la leadership, ia legătura cu noi. Suntem aici pentru a ne asigura că primești tot ce ai nevoie pentru a deveni liderul pe care vrei să îl urmezi.
Dacă nu poți găsi răspunsul pentru întrebarea ta referitoare la leadership, ia legătura cu noi. Suntem aici pentru a ne asigura că primești tot ce ai nevoie pentru a deveni liderul pe care vrei să îl urmezi.
Str. Gheorghe Lazăr nr. 24, et. 4, ap. SAD 29
(Fructus Plaza), cod poștal 300081, Timisoara, Timis
OBȚINE ACCES INSTANT CHIAR AZI!
Înscrie-te în Programul Minutul cu Maxwell și obține GRATUIT lecții video zilnice din partea lui John Maxwell, direct pe adresa ta de e-mail.
Politica de confidențialitate
Ultima actualizare: 04.06.2025
Prezenta politică detaliază practica Societății privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor site-ului www.maxwellleadership.ro (denumit în continuare Platforma), în calitate de persoane interesate de achiziția programelor de leadership și a produselor oferite prin Platformă, de obținerea unor informații suplimentare pe această temă, de evenimentele organizate, având ca scop informarea utilizatorilor despre acest subiect.
Ulterior achiziționării programelor oferite prin Platformă, conform celor detaliate în Termeni și Condiții și în limitele indicate acolo, utilizatorul va primi dreptul de a accesa materialele aferente. Modul în care îi vor fi prelucrate datele cu caracter personal Platformă este stabilit în prezenta politică. Astfel, prezenta prezenta Politică de confidențialitate, Politica de cookie, dar și Termenii și Condițiile se referă strict la Platformă, nu și la alte pagini web ale HC/grupului John Maxwell.
Prin utilizarea Platformei în continuare, admiteți că ați luat la cunoștință și agreați prezenta Politică de confidențialitate, Politica de cookie, dar și Termenii și Condițiile, documente afișate pe Platformă.
CUPRINS:
1. Identificarea operatorului de date
Highlife Consulting SRL (denumită în continuare Societatea sau HC)
Sediu: România, județul Timiș, Timișoara, str. Gheorghe Lazăr nr. 24, et. 4, ap. SAD 29 (Fructus Plaza)
Înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub nr. J35/1290/2010
Cod unic de înregistrare 27287091
Email: office@maxwellleadership.ro
Tel: +40771.706.337
2. Prelucrarea de date cu caracter personal
HC colectează informaţie de la utilizatorii Platformei în următoarele modalităţi: direct de la utilizator, din rapoartele traficului înregistrat de serverele care găzduiesc Platforma, precum şi prin intermediul cookie-urilor.
Informaţie furnizată direct de utilizator:
Alte date cu caracter personal ar putea fi prelucrate de către Societate în cazul în care în cuprinsul informării/solicitării transmise de utilizator vor fi incluse (de exemplu alte date suplimentare de contact, date cu privire la persoanele care vor putea accesa contul utilizatorului etc.). Astfel, HC nu a solicitat respectivele date, însă în măsura în care sunt necesare pentru a putea răspunde celor transmise, prelucrarea datelor cu caracter personal va fi efectuată la cererea utilizatorului.
Folosirea adresei de email sau a numărului de telefon din cadrul formularului de “Contactează-ne” nu este însă un demers obligatoriu nici pentru vizitarea Platformei, nici pentru a achiziționa programele oferite pe aceasta și nici pentru înscrierea la Newsletter sau Minutul cu Maxwell. Mai mult, toate aceste informații pot fi transmise și în alt mod (de exemplu adresarea unei întrebări la locația Societății sau pe profilele de social media ale HC).
Pentru finalizarea achiziției, se vor completa datele necesare plății prețului (e posibilă plata cu cardul sau prin transfer bancar, integral sau în rate – a se vedea cele menționate în Termeni și Condiții pentru detalii pe această temă), anume nume titular, număr card, bancă - toate acestea pot fi date cu caracter personal prelucrate după apăsarea butonului „Plătește”/ „Confirmă comanda”.
Pentru achiziționarea accesului la program/a produselor de pe Platformă vor fi avute în vedere cele trei check box-uri de la finalul formularului, anume:
După crearea unui cont, clientul HC va putea alege să mențină autentificarea (completând caseta de autentificare numai cu adresa sa de e-mail și parola) sau să se autentifice de fiecare dată când accesează Platforma și dorește să facă acest lucru (va indica numai adresa de e-mail și parola alese). De asemenea, utilizatorul poate schimba oricând parola atașată contului său, iar Societatea nu va avea acces la aceasta. Același lucru este valabil și pentru conturile de acces create de client pentru utilizatorii direcți ai subconturilor sale.
Crearea unui cont al clientului este obligatorie pentru accesarea programelor oferite prin Platformă, după cum se indică în Termeni și Condiții.
Alegerea înscrierii în lista de beneficiari ai newsletter-urilor transmise de HC se va putea face prin bifarea căsuței corespunzătoare apăsarea butonului “Subscribe”.
Utilizatorul care a ales să primească newsletters de la HC se va putea dezabona în orice moment, printr-un simplu click pe linkul activ numit “Dezabonare” prezent la finalul fiecărei comunicări primite din partea Societății.
Societatea confirmă că niciuna dintre datele cu caracter personal indicate mai sus nu vor fi folosite în alte scopuri decât cel expres indicat, în special nu vor fi prelucrate în scop de marketing fără a fi respectate dispozițiile legale (inclusiv cele referitoare la obținerea consimțământului persoanei vizate ori justificarea unui interes legitim al operatorului, cu informarea completă a persoanei vizate).
Informaţie din raportul de trafic al serverului:
Atunci când un site web este vizitat sau o aplicație este folosită, utilizatorii dezvăluie anumite informaţii despre ei, cum sunt adresa de IP, ora vizitei, localitatea de unde a fost accesată Platforma. HC, la fel ca și alte societăți, înregistrează aceasta informaţie.
În cazul în care un vizitator al Platformei nu a finalizat o comandă, însă a indicat o adresă de email sau un număr de telefon, Societatea va putea să transmită un email sau să contacteze utilizatorul pentru informații suplimentare în acest context.
Informaţie obținută prin folosirea de cookie-uri:
Toate detaliile legate de modul în care sunt prelucrate datele în acest context, sunt indicate în Politica de cookie existentă pe Platformă.
Datele de contact pe care utilizatorul le poate folosi pentru a transmite oricare cereri, notificări sau sesizări privitoare la prezenta Politică de confidențialitate, la Termeni și Condiții, precum și Politica de cookie, precum și cu orice alte informații publicate pe Platformă, politici sau operațiuni efectuate de Societate, sunt indicate la punctul 1 de mai sus.
Termenul în care Societatea va transmite un răspuns este de cel mult 30 zile de la primirea solicitării.
Având în vedere că Societatea prelucrează date cu caracter personal ale utilizatorilor Platformei, aceștia dețin calitatea de Persoană vizată. În cazul utilizatorilor persoane juridice, se vor prelucra anumite date cu caracter personal ale reprezentanților lor persoane fizice, conform prezentei.
Prin utilizarea Platformei, fiecare utilizator își asumă că poate efectua demersurile solicitate la completarea formularelor, achiziția produselor/serviciilor/programelor și utilizarea în general a Platformei, precum și transmitere de mesaje, având peste 18 ani și își poate exprima consimțământul valabil (acolo unde este cazul), în mod liber și fără a fi necesare aprobări prealabile din partea unui terț care să nu fi fost obținute de respectivul utilizator.
În cazul în care informările/cererile/formularele transmise de utilizatori, cuprind și date cu caracter personal referitoare la alte persoane (și acestea dobândind astfel calitatea de persoană vizată), Societatea va prelucra datele acestora strict pentru a putea răspunde respectivei informări/solicitări și nu își asumă nicio răspundere adițională celei prevăzute de prezenta, de Termeni și Condiții sau de legislația aplicabilă.
4. Date cu caracter personal prelucrate
Orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă, respectiv Persoana vizată, pot fi date cu caracter personal.
Raportat la scopurile prelucrării datelor indicate în prezenta, Societatea încearcă să minimizeze datele personale prelucrate.
Astfel, conform Politicii de cookie, Persoana vizată va putea bifa tipurile de cookie aplicabile acolo unde folosirea lor nu se face în mod automat, pentru a-i fi asigurată o experiență cât mai completă și mai bună atunci când navighează pe Platformă.
Pentru transmiterea de răspunsuri la cererile/sesizările comunicate de utilizatori folosind formularul “Contactează-ne” sau discuțiile telefonice purtate cu reprezentanții HC de către utilizatori, pentru a achiziționa produse/servicii/programe sau pentru a transmite informări în scop de marketing, Societatea prelucrează următoarele date cu caracter personal:
În funcție de setările de cookie, pot fi prelucrate și alte date (în special cele legate de preferințele vizitatorului și comportamenul său pe Platformă). De asemenea, în funcție de cuprinsul comunicărilor dintre părți și ale contractului, alte date ar putea fi prelucrate în măsura în care sunt indicate, unele chiar nesolicitate de HC.
Fiecare utilizator care transmite un mesaj poate indica acolo date cu caracter personal ale altor persoane. Societatea nu le-a solicitat.
În funcție de cuprinsul comunicărilor dintre părți și ale contractului, date suplimentare ale Altor persoanelor vizate ar putea fi prelucrate în măsura în care sunt indicate, unele chiar nesolicitate de HC.
Societatea se obligă la respectarea legislației privitoare la protecția datelor cu caracter personal și în raport cu aceste persoane terțe, fără însă a fi obligată la obținerea vreunui consimțământ separat în acest sens. Utilizatorul care a transmis acele informații este cel care își asumă întreaga răspundere în acest sens și declară că acestea au fost de acord cu prelucrarea efectuată de HC fiind pe deplin informate în acest sens.
5. Prelucrare datelor cu caracter personal
Reprezintă prelucrare efectuarea oricărei operațiuni sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate.
Societatea accesează, colectează, stochează, folosește și efectuează orice alte demersuri permise de legislația aplicabilă asupra datelor cu caracter personal furnizate de utilizatori, așa cum sunt acestea indicate la punctul 4 de mai sus.
Societatea prelucrează datele utilizatorilor Platformei potrivit scopurilor descrise mai jos::
Dacă Societatea va intenționa să prelucreze ulterior datele cu caracter personal într-un alt scop decât cele indicate mai sus, va furniza Persoanei vizate înainte de această prelucrare ulterioară, informații suplimentare relevante privind scopul secundar, cu îndeplinirea formalităților necesare conform legii.
Datele cu caracter personale ale Persoanei vizate sunt prelucrate de:
Lista furnizorilor mai sus enumerați nu este exhaustivă, însă indică principalele astfel de societăți colaboratoare. Acestea vor avea calitatea de operator independent, operator asociat sau persoană împuternicită în raport cu Societatea. Indiferent însă de calitatea deținută, aceștia se obligă să mențină confidențialitatea și securitatea datelor cu caracter personal ale persoanei vizate, adoptând măsuri de natură tehnică și organizatorică adecvate.
Deși nu au calitatea de destinatari potrivit interpretărilor legale, autoritățile publice (inclusiv ANPC și ANAF) și instanţele de judecată, pot prelucra toate/oricare din datele utilizatorilor obținute prin intermediul Platformei.
8. Temeiul juridic al prelucrării
Activitățile de prelucrare de date efectuate de Societate se referă în principal la:
10. Durata de prelucrare și stocare a datelor
Perioada de stocare a datelor personale colectate este de:
La expirarea duratelor ante-menționate, toate datele vor fi șterse din evidențele Societății.
11. Drepturile Persoanei vizate din perspectiva prelucrării datelor cu caracter personal
Regulamentul și politicile interne ale Societății sunt puse la dispoziția Persoanei vizate în permanență, fiind afișate pe Platformă. A se vedea în acest sens prezenta politică, Politica de cookie și Termenii și Condițiile.
Societatea își rezervă dreptul de a modifica/actualiza conținutul Platformei, inclusiv a politicilor la care se face trimitere, la libera sa discreție, în orice moment și pentru orice motiv (inclusiv dar nelimitat la apariția de modificări legislative sau jurisprudențiale care pot afecta consecințele celor publicate pe Platformă). Revizuirea acestei politici în viitor va fi semnalată prin modificarea datei „Ultimei actualizări” din partea de sus. După data la care politica actualizată este publicată, accesarea Platformei va reprezenta acceptul utilizatorului cu privire la respectivele condiții actualizate.
Cu toate acestea, dacă vor exista modificări semnificative ce ar putea afecta drepturile și libertățile utilizatorilor sau este obligatorie obținerea consimțământului acestora, informarea acestora despre respectivele schimbări se va face prin indicații usor vizibile postate pe Platformă (pop-up-uri) sau prin transmiterea de e-mail-uri pe adresele furnizate dacă este cazul. Astfel de modificări semnificative vor produce efecte pentru utilizatori în termen de 15 zile de la momentul afișării pop-up-lui în cauză sau al transmiterii e-mail-ului de către Societate (modul în care se va face informarea fiind decis de HC, de la caz la caz).
Indiferent însă de amploarea modificării, responsabilitatea de a verifica conținutul Platformei, pentru a fi la curent cu cele mai recente versiuni, va revine în totalitate utilizatorului. Astfel, STUDIEREA ACESTEI POLITICI DE PROTECȚIA DATELOR, A TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, DAR ȘI A POLITICII DE COOKIE, REPREZINTĂ UN DEMERS CE TREBUIE FĂCUT DE UTILIZATORI DE FIECARE DATĂ CÂND ESTE ACCESATĂ PLATFORMA ȘI ANTERIOR EFECTUĂRII ORICĂREI ÎNREGISTRĂRI SAU FURNIZĂRI DE DATE, ÎNTRUCÂT POT APĂREA MODIFICĂRI.
La cerere, Persoana vizată va fi informată cu privire la esența contractelor încheiate cu destinatarii de mai sus acolo unde este posibil și a sursei datelor.
Dacă Persoana vizată va dori informații legate de modul de prelucrare, poate transmite o cerere Societății, iar aceasta îi va răspunde în termen de cel mult 30 de zile de la data primirii ei.
Dacă Persoana vizată va dori rectificarea/completarea datelor, poate transmite o cerere Societății la care i se va răspunde în cel mult 30 de zile de la data primirii ei.
Dacă Persoana vizată va dori ștergerea datelor personale care o privesc, acest demers e posibil:
Cazurile de excepție prevăzute la art. 17 alin. 3 din Regulamentul European nr. 679/2016 sunt aplicabile.
Unele date fac parte din evidențele Societății, pe care le păstrează raportat la obligații sale legale sau interesul său legitim. Prin urmare, nu toate datele pot fi în șterse, conform legii. Orice refuz însă de ștergere va fi motivat de către Societate și va avea la baza un temei clar de drept.
Restricționarea prelucrării se poate aplica dacă Persoana vizată constată că:
Societatea poate continua prelucrarea datele restricționate dacă e necesar pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, ori protejarea/apărarea unei persoane însă doar cu consimțământul Persoanei vizate.
Societatea va comunica destinatarilor rectificarea, ștergerea sau restricționarea datelor cu excepția cazului în care este imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
Persoana vizată sau persoana indicată de acesta poate primi la cerere, datele prelucrate de Societate. HC nu își asumă răspunderea pentru prelucrarea datelor de către acel destinatar.
Obligația de asigurare a dreptului la portabilitate incumbă Societății doar dacă prelucrarea acelor date se bazează pe consimțământul Persoanei vizate sau pe încheierea și executarea contractului. Demersurile vor fi făcute în maxim 30 de zile de la primirea cererii.
Dacă e posibil, Societatea va opri prelucrarea datelor Persoanei vizate care se opune prelucrării bazate pe interesul legitim al HC sau apar circumstanțe care determină exercitarea acestui drept (inclusiv profilarea).
Cu toate acestea, motivul legitim al îndeplinirii obligațiilor legale ale Societății sau prelucrarea în scopul constatării, exercitării sau apărării unui drept în instanță, vor prevala.
Persoana vizată poate depune:
Societatea dorește însă ca orice conflict/diferend ivit să fie rezolvat pe cale amiabilă și are toată disponibilitatea în acest sens.
Persoana vizată își poate retrage în orice moment consimțământul, fără însă a afecta legalitatea prelucrării înainte de retragere și nici pe cea bazată pe un alt temei.
Societatea nu practică luarea deciziilor bazate pe prelucrarea automată a datelor.
12. Obligațiile Societății. Măsuri de securitate a datelor prelucrate
Societatea respecta dispozițiile legislației de protecția datelor și a implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate, astfel încât să asigure securitatea datelor cu caracter personal prelucrate și respectarea drepturilor Persoanelor vizate. Astfel, Societatea a implementat măsuri precum:
De asemenea, Societatea va informa autoritatea de protecția datelor competentă în cazul apariției unui incident ce vizează securitatea datelor, fără întârzieri nejustificate și, dacă este posibil, în termen de cel mult 72 de ore de la data la care a luat cunoștință de aceasta, cu excepția cazului în care este puțin probabil să genereze un risc pentru drepturile și libertățile persoanelor fizice. În cazul în care notificarea către autoritate nu are loc în termen de 72 de ore, aceasta este însoțită de o explicație motivată pentru întârziere.
În situația apariției unui incident ce vizează securitatea datelor cu caracter personal, HC va informa și Persoana vizată fără întârzieri nejustificate, în cazul în care încălcarea securității datelor cu caracter personal este susceptibilă să genereze un risc ridicat pentru drepturile și libertățile sale. Cu toate acestea, informarea Persoanei vizate ante-menționate nu este necesară în cazul în care oricare dintre următoarele condiții este îndeplinită:
Orice statistică privind traficul utilizatorilor HC pe care o vom oferi către terţe reţele de publicitate sau către site-uri partenere, este furnizată doar ca ansamblu de date şi nu include nicio informaţie identificabilă despre niciun utilizator individual.
Din păcate însă, nicio transmisie de date prin intermediul internetului nu poate fi garantată a fi 100% sigură. În consecinţă, în ciuda eforturilor HC de a proteja datele cu caracter personal ale utilizatorilor, nu poate asigura sau garanta securitatea informaţiilor transmise de aceștia prin intermediul Platformei sau încărcare pe ea. Utilizatorii sunt deci avertizați că orice informaţie trimisă sau încărcată în mediul on-line se va face pe propriu lor risc.
Pentru a restrânge acest risc, HC pune la dispoziția tuturor celor interesați, posibilitatea transmiterii cererilor/solicitărilor/adreselor/mesajelor în formă materială, la locația Societății și nu neapărat prin transmiterea de informări prin mijloace electronice.
Răspunderea Societății în raport cu Persoana vizată se va stabili raportat la calitatea deținută în respectiva operațiune de prelucrare a datelor, motivul și locul producerii incidentului, măsurilor de securitate luate, demersurile de evitare a incidentelor și respectarea celorlalte obligații legale avute.
14. Transfer către țări terțe/organizații internaționale
Societatea nu transferă în afara UE date cu caracter personal ale Persoanei vizate colectate prin intermediul Platformei.
Această politică se aplică Societății și utilizatorilor Platformei (indiferent dacă s-au înregistrat sau nu).
Societatea își rezervă dreptul de a modifica/actualiza conținutul Platformei, inclusiv politicile la care se face referire, la propria discreție, în orice moment și din orice motiv (inclusiv, dar fără a se limita la apariția unor modificări legislative sau jurisprudențiale care pot afecta consecințele față de cele publicate pe Platformă). Revizuirea acestei politici în viitor va fi indicată prin modificarea datei de „Ultima actualizare” din partea de sus a paginii. După data publicării politicii actualizate, accesarea Platformei va reprezenta acceptarea de către utilizator a acestor condiții actualizate.
Cu toate acestea, în cazul în care există modificări semnificative care ar putea afecta drepturile și libertățile vizitatorilor, informarea acestora cu privire la aceste modificări se va face prin indicații ușor vizibile postate pe Platformă (pop-up-uri) sau prin trimiterea de e-mailuri pe adresele furnizate, dacă este cazul. Astfel de modificări semnificative vor avea efecte pentru vizitatori în termen de 15 (cincisprezece) zile de la momentul afișării pop-up-ului în cauză sau al trimiterii e-mailului de către Societate (modul în care se va face informarea fiind decis de Societate, de la caz la caz).
Cu toate acestea, indiferent de amploarea modificării, responsabilitatea de a verifica conținutul Platformei (inclusiv termenii și condițiile, precum și politicile afișate), pentru a fi la zi cu cele mai recente versiuni, va fi în întregime responsabilitatea utilizatorului. Astfel, STUDIEREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, DAR ȘI A POLITICII DE COOKIE ȘI A ACESTEI POLITICI, TREBUIE EFECTUATĂ DE VIZITATORI ORI DE CÂTE ORI ACCESEAZĂ ACEASTĂ PLATFORMĂ ȘI ÎNAINTE DE A EFECTUA O ÎNREGISTRARE SAU DE A FURNIZA DATE, CÂND POT APĂREA MODIFICĂRI.
Prezentul document face parte din setul de politici de securitate ale Societății. Alte politici pot fi aplicate subiectelor abordate în prezentul document și vor fi revizuite în funcție de nevoile specifice.
Politica de confidențialitate
Ultima actualizare: 04.06.2025
Prezenta politică detaliază practica Societății privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor site-ului www.maxwellleadership.ro (denumit în continuare Platforma), în calitate de persoane interesate de achiziția programelor de leadership și a produselor oferite prin Platformă, de obținerea unor informații suplimentare pe această temă, de evenimentele organizate, având ca scop informarea utilizatorilor despre acest subiect.
Ulterior achiziționării programelor oferite prin Platformă, conform celor detaliate în Termeni și Condiții și în limitele indicate acolo, utilizatorul va primi dreptul de a accesa materialele aferente. Modul în care îi vor fi prelucrate datele cu caracter personal Platformă este stabilit în prezenta politică. Astfel, prezenta prezenta Politică de confidențialitate, Politica de cookie, dar și Termenii și Condițiile se referă strict la Platformă, nu și la alte pagini web ale HC/grupului John Maxwell.
Prin utilizarea Platformei în continuare, admiteți că ați luat la cunoștință și agreați prezenta Politică de confidențialitate, Politica de cookie, dar și Termenii și Condițiile, documente afișate pe Platformă.
CUPRINS:
1. Identificarea operatorului de date
Highlife Consulting SRL (denumită în continuare Societatea sau HC)
Sediu: România, județul Timiș, Timișoara, str. Gheorghe Lazăr nr. 24, et. 4, ap. SAD 29 (Fructus Plaza)
Înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub nr. J35/1290/2010
Cod unic de înregistrare 27287091
Email: office@maxwellleadership.ro
Tel: +40771.706.337
2. Prelucrarea de date cu caracter personal
HC colectează informaţie de la utilizatorii Platformei în următoarele modalităţi: direct de la utilizator, din rapoartele traficului înregistrat de serverele care găzduiesc Platforma, precum şi prin intermediul cookie-urilor.
Informaţie furnizată direct de utilizator:
Alte date cu caracter personal ar putea fi prelucrate de către Societate în cazul în care în cuprinsul informării/solicitării transmise de utilizator vor fi incluse (de exemplu alte date suplimentare de contact, date cu privire la persoanele care vor putea accesa contul utilizatorului etc.). Astfel, HC nu a solicitat respectivele date, însă în măsura în care sunt necesare pentru a putea răspunde celor transmise, prelucrarea datelor cu caracter personal va fi efectuată la cererea utilizatorului.
Folosirea adresei de email sau a numărului de telefon din cadrul formularului de “Contactează-ne” nu este însă un demers obligatoriu nici pentru vizitarea Platformei, nici pentru a achiziționa programele oferite pe aceasta și nici pentru înscrierea la Newsletter sau Minutul cu Maxwell. Mai mult, toate aceste informații pot fi transmise și în alt mod (de exemplu adresarea unei întrebări la locația Societății sau pe profilele de social media ale HC).
Pentru finalizarea achiziției, se vor completa datele necesare plății prețului (e posibilă plata cu cardul sau prin transfer bancar, integral sau în rate – a se vedea cele menționate în Termeni și Condiții pentru detalii pe această temă), anume nume titular, număr card, bancă - toate acestea pot fi date cu caracter personal prelucrate după apăsarea butonului „Plătește”/ „Confirmă comanda”.
Pentru achiziționarea accesului la program/a produselor de pe Platformă vor fi avute în vedere cele trei check box-uri de la finalul formularului, anume:
După crearea unui cont, clientul HC va putea alege să mențină autentificarea (completând caseta de autentificare numai cu adresa sa de e-mail și parola) sau să se autentifice de fiecare dată când accesează Platforma și dorește să facă acest lucru (va indica numai adresa de e-mail și parola alese). De asemenea, utilizatorul poate schimba oricând parola atașată contului său, iar Societatea nu va avea acces la aceasta. Același lucru este valabil și pentru conturile de acces create de client pentru utilizatorii direcți ai subconturilor sale.
Crearea unui cont al clientului este obligatorie pentru accesarea programelor oferite prin Platformă, după cum se indică în Termeni și Condiții.
Alegerea înscrierii în lista de beneficiari ai newsletter-urilor transmise de HC se va putea face prin bifarea căsuței corespunzătoare apăsarea butonului “Subscribe”.
Utilizatorul care a ales să primească newsletters de la HC se va putea dezabona în orice moment, printr-un simplu click pe linkul activ numit “Dezabonare” prezent la finalul fiecărei comunicări primite din partea Societății.
Societatea confirmă că niciuna dintre datele cu caracter personal indicate mai sus nu vor fi folosite în alte scopuri decât cel expres indicat, în special nu vor fi prelucrate în scop de marketing fără a fi respectate dispozițiile legale (inclusiv cele referitoare la obținerea consimțământului persoanei vizate ori justificarea unui interes legitim al operatorului, cu informarea completă a persoanei vizate).
Informaţie din raportul de trafic al serverului:
Atunci când un site web este vizitat sau o aplicație este folosită, utilizatorii dezvăluie anumite informaţii despre ei, cum sunt adresa de IP, ora vizitei, localitatea de unde a fost accesată Platforma. HC, la fel ca și alte societăți, înregistrează aceasta informaţie.
În cazul în care un vizitator al Platformei nu a finalizat o comandă, însă a indicat o adresă de email sau un număr de telefon, Societatea va putea să transmită un email sau să contacteze utilizatorul pentru informații suplimentare în acest context.
Informaţie obținută prin folosirea de cookie-uri:
Toate detaliile legate de modul în care sunt prelucrate datele în acest context, sunt indicate în Politica de cookie existentă pe Platformă.
Datele de contact pe care utilizatorul le poate folosi pentru a transmite oricare cereri, notificări sau sesizări privitoare la prezenta Politică de confidențialitate, la Termeni și Condiții, precum și Politica de cookie, precum și cu orice alte informații publicate pe Platformă, politici sau operațiuni efectuate de Societate, sunt indicate la punctul 1 de mai sus.
Termenul în care Societatea va transmite un răspuns este de cel mult 30 zile de la primirea solicitării.
Având în vedere că Societatea prelucrează date cu caracter personal ale utilizatorilor Platformei, aceștia dețin calitatea de Persoană vizată. În cazul utilizatorilor persoane juridice, se vor prelucra anumite date cu caracter personal ale reprezentanților lor persoane fizice, conform prezentei.
Prin utilizarea Platformei, fiecare utilizator își asumă că poate efectua demersurile solicitate la completarea formularelor, achiziția produselor/serviciilor/programelor și utilizarea în general a Platformei, precum și transmitere de mesaje, având peste 18 ani și își poate exprima consimțământul valabil (acolo unde este cazul), în mod liber și fără a fi necesare aprobări prealabile din partea unui terț care să nu fi fost obținute de respectivul utilizator.
În cazul în care informările/cererile/formularele transmise de utilizatori, cuprind și date cu caracter personal referitoare la alte persoane (și acestea dobândind astfel calitatea de persoană vizată), Societatea va prelucra datele acestora strict pentru a putea răspunde respectivei informări/solicitări și nu își asumă nicio răspundere adițională celei prevăzute de prezenta, de Termeni și Condiții sau de legislația aplicabilă.
4. Date cu caracter personal prelucrate
Orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă, respectiv Persoana vizată, pot fi date cu caracter personal.
Raportat la scopurile prelucrării datelor indicate în prezenta, Societatea încearcă să minimizeze datele personale prelucrate.
Astfel, conform Politicii de cookie, Persoana vizată va putea bifa tipurile de cookie aplicabile acolo unde folosirea lor nu se face în mod automat, pentru a-i fi asigurată o experiență cât mai completă și mai bună atunci când navighează pe Platformă.
Pentru transmiterea de răspunsuri la cererile/sesizările comunicate de utilizatori folosind formularul “Contactează-ne” sau discuțiile telefonice purtate cu reprezentanții HC de către utilizatori, pentru a achiziționa produse/servicii/programe sau pentru a transmite informări în scop de marketing, Societatea prelucrează următoarele date cu caracter personal:
În funcție de setările de cookie, pot fi prelucrate și alte date (în special cele legate de preferințele vizitatorului și comportamenul său pe Platformă). De asemenea, în funcție de cuprinsul comunicărilor dintre părți și ale contractului, alte date ar putea fi prelucrate în măsura în care sunt indicate, unele chiar nesolicitate de HC.
Fiecare utilizator care transmite un mesaj poate indica acolo date cu caracter personal ale altor persoane. Societatea nu le-a solicitat.
În funcție de cuprinsul comunicărilor dintre părți și ale contractului, date suplimentare ale Altor persoanelor vizate ar putea fi prelucrate în măsura în care sunt indicate, unele chiar nesolicitate de HC.
Societatea se obligă la respectarea legislației privitoare la protecția datelor cu caracter personal și în raport cu aceste persoane terțe, fără însă a fi obligată la obținerea vreunui consimțământ separat în acest sens. Utilizatorul care a transmis acele informații este cel care își asumă întreaga răspundere în acest sens și declară că acestea au fost de acord cu prelucrarea efectuată de HC fiind pe deplin informate în acest sens.
5. Prelucrare datelor cu caracter personal
Reprezintă prelucrare efectuarea oricărei operațiuni sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate.
Societatea accesează, colectează, stochează, folosește și efectuează orice alte demersuri permise de legislația aplicabilă asupra datelor cu caracter personal furnizate de utilizatori, așa cum sunt acestea indicate la punctul 4 de mai sus.
Societatea prelucrează datele utilizatorilor Platformei potrivit scopurilor descrise mai jos::
Dacă Societatea va intenționa să prelucreze ulterior datele cu caracter personal într-un alt scop decât cele indicate mai sus, va furniza Persoanei vizate înainte de această prelucrare ulterioară, informații suplimentare relevante privind scopul secundar, cu îndeplinirea formalităților necesare conform legii.
Datele cu caracter personale ale Persoanei vizate sunt prelucrate de:
Lista furnizorilor mai sus enumerați nu este exhaustivă, însă indică principalele astfel de societăți colaboratoare. Acestea vor avea calitatea de operator independent, operator asociat sau persoană împuternicită în raport cu Societatea. Indiferent însă de calitatea deținută, aceștia se obligă să mențină confidențialitatea și securitatea datelor cu caracter personal ale persoanei vizate, adoptând măsuri de natură tehnică și organizatorică adecvate.
Deși nu au calitatea de destinatari potrivit interpretărilor legale, autoritățile publice (inclusiv ANPC și ANAF) și instanţele de judecată, pot prelucra toate/oricare din datele utilizatorilor obținute prin intermediul Platformei.
8. Temeiul juridic al prelucrării
Activitățile de prelucrare de date efectuate de Societate se referă în principal la:
10. Durata de prelucrare și stocare a datelor
Perioada de stocare a datelor personale colectate este de:
La expirarea duratelor ante-menționate, toate datele vor fi șterse din evidențele Societății.
11. Drepturile Persoanei vizate din perspectiva prelucrării datelor cu caracter personal
Regulamentul și politicile interne ale Societății sunt puse la dispoziția Persoanei vizate în permanență, fiind afișate pe Platformă. A se vedea în acest sens prezenta politică, Politica de cookie și Termenii și Condițiile.
Societatea își rezervă dreptul de a modifica/actualiza conținutul Platformei, inclusiv a politicilor la care se face trimitere, la libera sa discreție, în orice moment și pentru orice motiv (inclusiv dar nelimitat la apariția de modificări legislative sau jurisprudențiale care pot afecta consecințele celor publicate pe Platformă). Revizuirea acestei politici în viitor va fi semnalată prin modificarea datei „Ultimei actualizări” din partea de sus. După data la care politica actualizată este publicată, accesarea Platformei va reprezenta acceptul utilizatorului cu privire la respectivele condiții actualizate.
Cu toate acestea, dacă vor exista modificări semnificative ce ar putea afecta drepturile și libertățile utilizatorilor sau este obligatorie obținerea consimțământului acestora, informarea acestora despre respectivele schimbări se va face prin indicații usor vizibile postate pe Platformă (pop-up-uri) sau prin transmiterea de e-mail-uri pe adresele furnizate dacă este cazul. Astfel de modificări semnificative vor produce efecte pentru utilizatori în termen de 15 zile de la momentul afișării pop-up-lui în cauză sau al transmiterii e-mail-ului de către Societate (modul în care se va face informarea fiind decis de HC, de la caz la caz).
Indiferent însă de amploarea modificării, responsabilitatea de a verifica conținutul Platformei, pentru a fi la curent cu cele mai recente versiuni, va revine în totalitate utilizatorului. Astfel, STUDIEREA ACESTEI POLITICI DE PROTECȚIA DATELOR, A TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, DAR ȘI A POLITICII DE COOKIE, REPREZINTĂ UN DEMERS CE TREBUIE FĂCUT DE UTILIZATORI DE FIECARE DATĂ CÂND ESTE ACCESATĂ PLATFORMA ȘI ANTERIOR EFECTUĂRII ORICĂREI ÎNREGISTRĂRI SAU FURNIZĂRI DE DATE, ÎNTRUCÂT POT APĂREA MODIFICĂRI.
La cerere, Persoana vizată va fi informată cu privire la esența contractelor încheiate cu destinatarii de mai sus acolo unde este posibil și a sursei datelor.
Dacă Persoana vizată va dori informații legate de modul de prelucrare, poate transmite o cerere Societății, iar aceasta îi va răspunde în termen de cel mult 30 de zile de la data primirii ei.
Dacă Persoana vizată va dori rectificarea/completarea datelor, poate transmite o cerere Societății la care i se va răspunde în cel mult 30 de zile de la data primirii ei.
Dacă Persoana vizată va dori ștergerea datelor personale care o privesc, acest demers e posibil:
Cazurile de excepție prevăzute la art. 17 alin. 3 din Regulamentul European nr. 679/2016 sunt aplicabile.
Unele date fac parte din evidențele Societății, pe care le păstrează raportat la obligații sale legale sau interesul său legitim. Prin urmare, nu toate datele pot fi în șterse, conform legii. Orice refuz însă de ștergere va fi motivat de către Societate și va avea la baza un temei clar de drept.
Restricționarea prelucrării se poate aplica dacă Persoana vizată constată că:
Societatea poate continua prelucrarea datele restricționate dacă e necesar pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, ori protejarea/apărarea unei persoane însă doar cu consimțământul Persoanei vizate.
Societatea va comunica destinatarilor rectificarea, ștergerea sau restricționarea datelor cu excepția cazului în care este imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
Persoana vizată sau persoana indicată de acesta poate primi la cerere, datele prelucrate de Societate. HC nu își asumă răspunderea pentru prelucrarea datelor de către acel destinatar.
Obligația de asigurare a dreptului la portabilitate incumbă Societății doar dacă prelucrarea acelor date se bazează pe consimțământul Persoanei vizate sau pe încheierea și executarea contractului. Demersurile vor fi făcute în maxim 30 de zile de la primirea cererii.
Dacă e posibil, Societatea va opri prelucrarea datelor Persoanei vizate care se opune prelucrării bazate pe interesul legitim al HC sau apar circumstanțe care determină exercitarea acestui drept (inclusiv profilarea).
Cu toate acestea, motivul legitim al îndeplinirii obligațiilor legale ale Societății sau prelucrarea în scopul constatării, exercitării sau apărării unui drept în instanță, vor prevala.
Persoana vizată poate depune:
Societatea dorește însă ca orice conflict/diferend ivit să fie rezolvat pe cale amiabilă și are toată disponibilitatea în acest sens.
Persoana vizată își poate retrage în orice moment consimțământul, fără însă a afecta legalitatea prelucrării înainte de retragere și nici pe cea bazată pe un alt temei.
Societatea nu practică luarea deciziilor bazate pe prelucrarea automată a datelor.
12. Obligațiile Societății. Măsuri de securitate a datelor prelucrate
Societatea respecta dispozițiile legislației de protecția datelor și a implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate, astfel încât să asigure securitatea datelor cu caracter personal prelucrate și respectarea drepturilor Persoanelor vizate. Astfel, Societatea a implementat măsuri precum:
De asemenea, Societatea va informa autoritatea de protecția datelor competentă în cazul apariției unui incident ce vizează securitatea datelor, fără întârzieri nejustificate și, dacă este posibil, în termen de cel mult 72 de ore de la data la care a luat cunoștință de aceasta, cu excepția cazului în care este puțin probabil să genereze un risc pentru drepturile și libertățile persoanelor fizice. În cazul în care notificarea către autoritate nu are loc în termen de 72 de ore, aceasta este însoțită de o explicație motivată pentru întârziere.
În situația apariției unui incident ce vizează securitatea datelor cu caracter personal, HC va informa și Persoana vizată fără întârzieri nejustificate, în cazul în care încălcarea securității datelor cu caracter personal este susceptibilă să genereze un risc ridicat pentru drepturile și libertățile sale. Cu toate acestea, informarea Persoanei vizate ante-menționate nu este necesară în cazul în care oricare dintre următoarele condiții este îndeplinită:
Orice statistică privind traficul utilizatorilor HC pe care o vom oferi către terţe reţele de publicitate sau către site-uri partenere, este furnizată doar ca ansamblu de date şi nu include nicio informaţie identificabilă despre niciun utilizator individual.
Din păcate însă, nicio transmisie de date prin intermediul internetului nu poate fi garantată a fi 100% sigură. În consecinţă, în ciuda eforturilor HC de a proteja datele cu caracter personal ale utilizatorilor, nu poate asigura sau garanta securitatea informaţiilor transmise de aceștia prin intermediul Platformei sau încărcare pe ea. Utilizatorii sunt deci avertizați că orice informaţie trimisă sau încărcată în mediul on-line se va face pe propriu lor risc.
Pentru a restrânge acest risc, HC pune la dispoziția tuturor celor interesați, posibilitatea transmiterii cererilor/solicitărilor/adreselor/mesajelor în formă materială, la locația Societății și nu neapărat prin transmiterea de informări prin mijloace electronice.
Răspunderea Societății în raport cu Persoana vizată se va stabili raportat la calitatea deținută în respectiva operațiune de prelucrare a datelor, motivul și locul producerii incidentului, măsurilor de securitate luate, demersurile de evitare a incidentelor și respectarea celorlalte obligații legale avute.
14. Transfer către țări terțe/organizații internaționale
Societatea nu transferă în afara UE date cu caracter personal ale Persoanei vizate colectate prin intermediul Platformei.
Această politică se aplică Societății și utilizatorilor Platformei (indiferent dacă s-au înregistrat sau nu).
Societatea își rezervă dreptul de a modifica/actualiza conținutul Platformei, inclusiv politicile la care se face referire, la propria discreție, în orice moment și din orice motiv (inclusiv, dar fără a se limita la apariția unor modificări legislative sau jurisprudențiale care pot afecta consecințele față de cele publicate pe Platformă). Revizuirea acestei politici în viitor va fi indicată prin modificarea datei de „Ultima actualizare” din partea de sus a paginii. După data publicării politicii actualizate, accesarea Platformei va reprezenta acceptarea de către utilizator a acestor condiții actualizate.
Cu toate acestea, în cazul în care există modificări semnificative care ar putea afecta drepturile și libertățile vizitatorilor, informarea acestora cu privire la aceste modificări se va face prin indicații ușor vizibile postate pe Platformă (pop-up-uri) sau prin trimiterea de e-mailuri pe adresele furnizate, dacă este cazul. Astfel de modificări semnificative vor avea efecte pentru vizitatori în termen de 15 (cincisprezece) zile de la momentul afișării pop-up-ului în cauză sau al trimiterii e-mailului de către Societate (modul în care se va face informarea fiind decis de Societate, de la caz la caz).
Cu toate acestea, indiferent de amploarea modificării, responsabilitatea de a verifica conținutul Platformei (inclusiv termenii și condițiile, precum și politicile afișate), pentru a fi la zi cu cele mai recente versiuni, va fi în întregime responsabilitatea utilizatorului. Astfel, STUDIEREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, DAR ȘI A POLITICII DE COOKIE ȘI A ACESTEI POLITICI, TREBUIE EFECTUATĂ DE VIZITATORI ORI DE CÂTE ORI ACCESEAZĂ ACEASTĂ PLATFORMĂ ȘI ÎNAINTE DE A EFECTUA O ÎNREGISTRARE SAU DE A FURNIZA DATE, CÂND POT APĂREA MODIFICĂRI.
Prezentul document face parte din setul de politici de securitate ale Societății. Alte politici pot fi aplicate subiectelor abordate în prezentul document și vor fi revizuite în funcție de nevoile specifice.